De Vereniging

Zwem en Polo Club “de Hokseberg” is een sportvereniging met een breed aanbod binnen de zwemsport.
Wij bieden voor zowel de recreatieve zwemmer als ook voor de fanatieke sporter voldoende mogelijkheid om zich te ontplooien binnen deze tak van sport.
Plezier, samenhorigheid en gezelligheid zijn daarbij onze kernwaarden, want naast de prestaties is het gewoon belangrijk dat iedereen zich prettig, welkom, op zijn plaats voelt en plezier heeft in het zwemmen.
Wij organiseren naast de trainingen en wedstrijden verschillende activiteiten om elkaar ook op een andere manier beter te leren kennen.
De zwemsport is niet alleen een leuke sport voor jongeren, ook de volwassen zwemmer is van harte welkom bij onze vereniging!

Zwemclub “de Hokseberg” kent een rijke historie en is sinds 1960 de zwemsportvereniging van de gemeente Elburg.
Op deze site vindt u alle informatie over onze vereniging, wat we te bieden hebben en hoe alles in zijn werk gaat.

Hopelijk tot in het bad!

Financiële gegevens:

Rekeningnummer: NL29 RABO 0314 7947 00
Ons incassant ID: NL96ZZZ400943170000

Adres:

Zwem- en Polo Club “de Hokseberg”
Contactpersoon Anneke Walstra
Prins Johan Frisolaan 8